Strategia digital marketingu

Inwestuj w działania digitalowe, które realizują cele.

Otrzymaj strategiczny plan obecności Twojej marki w digitalu. Nasze analizy opieramy na  pogłębionej analizie rynku, trendów i Twojej konkurencji. Razem znajdziemy rozwiązania, które pomogą Ci spełnić założenia biznesowe.

Umów spotkanie

Data-driven marketing

Uzyskaj lepsze ROI dzięki  danym o rynku i klientach.

Działania marketingowe zawsze opieramy na danych. Pomożemy Ci reagować na zmiany rynkowe i zwiększyć zwrot z inwestycji w marketing.

Umów spotkanie

Analiza danych machine learning

Zadbaj o najlepsze doświadczenia odbiorców w digitalu.

Razem możemy wyprzedzać potrzeby współczesnego rynku. Wykorzystaj nasze technologie oraz doświadczenie do przemiany biznesowej i kulturowej. 

UMÓW SPOTKANIE

Audyt danych marketingowych

Odkryj ich potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy danych.

Zaufaj technologii i algorytmom machine learning, które analizują dane szybciej, precyzyjniej i efektywniej. Wykorzystaj potencjał podejścia data-driven i podejmuj lepsze decyzje na podstawie audytu.

UMÓW SPOTKANIE

Predykcje biznesowe

Sprawdź skuteczność marki w digitalu.

Przygotujemy profesjonalną ocenę potencjału w obszarze digital marketingu i sprzedaży.  Sprawdź efektywność swoich kanałów SEO, content marketing, social media, reklamę performance, marketing automation, działania wizerunkowe i efektywnościowe. Poznaj możliwe rozwiązania i strategie wypracowane przez ekspertów.

Umów spotkanie

Optymalizacja wydatków marketingowych

Inwestuj w działania, które pomogą osiągać cele biznesowe.

Zoptymalizuj budżet marketingowy ze względu na przewidywane wartości ROI w poszczególnych kanałach digitalu. Uzyskaj rekomendacje oparte na predykcjach z danych sprzedażowych i inwestuj w wartościowe źródła ruchu.

UMÓW SPOTKANIE

Benchmarking konkurencji

Analizuj i reaguj na działania rynku.

Poznaj lub zdefiniuj swoją faktyczną konkurencję na podstawie przeprowadzanych przez nas badań.  Zaufaj naszemu zespołowi data science i podejmuj konkretne działania oparte na analizach ilościowych Twojej branży.

Poznaj konkurencje

Szkolenia i rozwój managerów

Rośnij jako lider. 

Zdobądź wiedzę i inspiracje, które pomogą Ci zarządzać zespołem. Rozwijaj swoje kompetencje i umiejętności w gronie liderów digitalu.

UMÓW SPOTKANIE

Inwestuj w działania digitalowe, które realizują cele.

Otrzymaj strategiczny plan obecności Twojej marki w digitalu. Nasze analizy opieramy na  pogłębionej analizie rynku, trendów i Twojej konkurencji. Razem znajdziemy rozwiązania, które pomogą Ci spełnić założenia biznesowe.

Umów spotkanie

Uzyskaj lepsze ROI dzięki  danym o rynku i klientach.

Działania marketingowe zawsze opieramy na danych. Pomożemy Ci reagować na zmiany rynkowe i zwiększyć zwrot z inwestycji w marketing.

Umów spotkanie

Zadbaj o najlepsze doświadczenia odbiorców w digitalu.

Razem możemy wyprzedzać potrzeby współczesnego rynku. Wykorzystaj nasze technologie oraz doświadczenie do przemiany biznesowej i kulturowej. 

UMÓW SPOTKANIE

Odkryj ich potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy danych.

Zaufaj technologii i algorytmom machine learning, które analizują dane szybciej, precyzyjniej i efektywniej. Wykorzystaj potencjał podejścia data-driven i podejmuj lepsze decyzje na podstawie audytu.

UMÓW SPOTKANIE

Sprawdź skuteczność marki w digitalu.

Przygotujemy profesjonalną ocenę potencjału w obszarze digital marketingu i sprzedaży.  Sprawdź efektywność swoich kanałów SEO, content marketing, social media, reklamę performance, marketing automation, działania wizerunkowe i efektywnościowe. Poznaj możliwe rozwiązania i strategie wypracowane przez ekspertów.

Umów spotkanie

Inwestuj w działania, które pomogą osiągać cele biznesowe.

Zoptymalizuj budżet marketingowy ze względu na przewidywane wartości ROI w poszczególnych kanałach digitalu. Uzyskaj rekomendacje oparte na predykcjach z danych sprzedażowych i inwestuj w wartościowe źródła ruchu.

UMÓW SPOTKANIE

Analizuj i reaguj na działania rynku.

Poznaj lub zdefiniuj swoją faktyczną konkurencję na podstawie przeprowadzanych przez nas badań.  Zaufaj naszemu zespołowi data science i podejmuj konkretne działania oparte na analizach ilościowych Twojej branży.

Poznaj konkurencje

Rośnij jako lider. 

Zdobądź wiedzę i inspiracje, które pomogą Ci zarządzać zespołem. Rozwijaj swoje kompetencje i umiejętności w gronie liderów digitalu.

UMÓW SPOTKANIE

Dzięki współpracy z nami rosną:

Skuteczny digital zaczyna się od strategii

„Aby móc dzisiaj skutecznie konkurować na rynku i realizować cele biznesowe firmy, nie wystarczy zwiększenie wydatków na kanał online lub wybraną jego część. Kluczowe jest posiadanie przemyślanej strategii, która przedstawia konkretne cele i dobiera narzędzia tak, by działały, jak najskuteczniej. W Whites rozumiemy wyzwania i trudności, jakie stoją przed firmami oraz dysponujemy niezbędnym know-how i zespołem ekspertów, którzy potrafią odpowiedzieć na potrzeby biznesu. Pomagamy klientom ze wszystkich branż i na różnym etapie digitalizacji przedsiębiorstwa".

— Anna Tkaczyk, Managing Partner

Zaczynamy zawsze od analizy rynkowej w obszarze digital. Na tej podstawie możemy opracować optymalny model biznesowy dla działalności online i strategię na podstawie kanałów digital. Dbamy o spójność. Opracowujemy więc też model synergii pomiędzy działaniami online a offline.

Wspieramy również na poziomie implementacji – tworzymy nowe lub optymalizujemy obecne kanały pozyskiwania klientów w Internecie. A także identyfikujemy niezbędne kompetencje oraz zasoby konieczne do wdrożenia strategii digital.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ania Tkaczyk

Digital marketing, który buduje wartość marki i realizuje cele biznesowe

Strategia digital marketingowa w projekcie „Weź to na warsztat” oparta jest o budowanie świadomości marki i produktów Grupy Topex poprzez trafianie do segmentu odbiorców zainteresowanych naprawami lub potrzebujących narzędzi. Sposobem na to jest SEO oraz content marketing, który pokazywany jest odbiorcom w momencie, w którym są najbardziej zainteresowani tematem – czyli szukają rozwiązań, porady lub konkretnego produktu.

Celem działań marketingowych jest sprzedaż. Dlatego tak pomyślana strategia zakłada działania na wszystkich etapach lejka zakupowego. Przez budowanie świadomości, po zainteresowanie tematem, odesłanie do katalogu produktów, aż po remarketing produktów w płatnych kampaniach i domykanie sprzedaży.

EFEKTY 

  • 50 000 sesji miesięcznie na platformie grupatopex.com.

  • Wzrost: od 100 do 4 000 fraz w TOP10 wyszukiwarki Google.

  • Wzrost: od 50 do 1000 fraz w TOP3 wyszukiwarki Google.

  • ROAS kampanii SEM 789%.

  • Open Rate newsletterów  na poziomie 40%.

  • Click Rate (CTR) newsletterów do 8%.

CZYTAJ CASE STUDY
topex-1

Co mówią o nas partnerzy

8-3

Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

8-3

Mariusz Gralewski

CEO at DocPlanner.com

6-4

Za najbardziej istotne w przypadku tej współpracy uważamy:
- kompleksowe podejście - zaangażowanie i patrzenie na biznes całościowo, a na media społecznościowe jako narzędzie do realizacji jego celów
- partnerstwo i zaufanie, wynikające z doświadczenia Agencji Whites w branży medycznej i innych, które przełożyły się na dobrze dobraną komunikację, a co za tym idzie, odpowiednie reagowanie w każdej sytuacji i zrozumienie rynku.

6-4

Justyna Gościńska-Bociong

Kierownik ds. PR i Komunikacji, Medicover Polska

7-3

Whites są bardzo konkretni w działaniu i potrafią dostosować się do pracy z wymagającym klientem na bardzo trudnym rynku. Search jest dla nas bardzo ważnym kanałem, który Whites wzmocnili. 

7-3

Radek Zaleski

Partner, Netguru

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Konrad Ciesiołkiewicz

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

15-2

Na każdym etapie współpracy – od momentu przygotowywania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację – Agencja Whites wykazuje się wyjątkowym profesjonalizmem i dbałością o nasze potrzeby. Elastyczne podejście umożliwia dostosowywanie się do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane. 

Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.

15-2

Dorota Wysocka

Roche Polska Sp. z o.o., Multichannel Marketing Manager

11-1

Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

11-1

Robert Konik

Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

10-2

Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

10-2

Paweł Włuka

Still Polska, Head of Marketing Region EENA

12-2

We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

12-2

Beata Zawistowska

Internet Product Director, Edipresse Poland

24-2

Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

24-2

Aleksandra Pagórska

HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

4-Nov-19-2021-12-03-25-37-PM

Dzięki dobrym rekomendacjom odnośnie SEO oraz UX, z sukcesem wdrożyliśmy nową wersję mobilną naszej strony internetowej.

4-Nov-19-2021-12-03-25-37-PM

Mateusz Piotrowski

PR Manager Virgin Mobile Polska

9-2

Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

9-2

Marcin Iwuć

Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

25

Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media.

25

Agata Nałęcz

Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

23-1

We have strong conviction that leveraging the opportunities of digital is one guarantee of success. With their deep expertise, rich creative power, passionate attitude and strong motivation Whites Agency proved us that together we can drive change and succeed in the field of Social Media. We are pleased to welcome Whites Agency as our expert partner in Social Media Marketing, and looking forward to cooperate with its colleagues longer-term.

23-1

Boglarka Laszlo-Keszei

Digital Manager, Henkel CEE

14-3

Współpracę z agencją Whites rozpoczęliśmy w październiku 2017 r. Był to moment w którym zależało nam na zwiększeniu liczby leadów w dosyć krótkim czasie. Agencja bardzo szybko zareagowała na nasze potrzeby uruchamiając kampanie AdWords z wykorzystaniem remarketingu. Liczba leadów bardzo szybko osiągnęła pożądany dla nas poziom przy optymalnym budżecie. Obecnie nadal współpracujemy z agencją Whites w ramach kampanii  Adwords i od niedawna, także w ramach działań z obszaru SEO. 

Agencja Whites dała się poznać jako rzetelny i godny zaufania partner. Pracownicy są zawsze dyspozycyjni i służą profesjonalną pomocą w różnych dziedzinach zagadnień internetowych. 

Jakość świadczonych usług przez agencję jest zawsze na najwyższym poziomie, dlatego polecamy Firmę jako solidnego i rzetelnego partnera w biznesie.

14-3

Barbara Dzida

Kierownik ds. Marketingu, Bibby Financial Services Sp. z o.o.

18-4

Z Whites współpracujemy od 2018 r. budując wyniki w SEO dla jednej z globalnych marek obuwia sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, stąd w Q1 2021 rozszerzyliśmy ją o kolejny znany brand, tym razem z branży profesjonalnych butów sportowych.

18-4

Magdalena Rojek

Digital marketing specialist, Orbico

1-2

Po kilku miesiącach współpracy widzimy znaczne wzrosty kluczowych pozycji oraz oczekiwany wzrost ruchu organicznego. Wierzymy, że dalsze wysiłki agencji Whites, będą przekładały się na rewelacyjne rezultaty naszego SEO.

1-2

Michał Skarżyński

eCommerce Manager w ETAM Poland

21-2

Największym wyzwaniem, które zrealizowała Agencja Whites, w projektowaniu aktywizacji dla odbiorców kultury było umożliwienie im wyrażenia swobodnej interpretacji, bez narzucania swojej wizji, kontekstu lub punktu widzenia, co pozwoliło zlikwidować barierę wejścia i uczynić ją atrakcyjną.

21-2

Jakub Pawlak

Kierownik Działu Marketingu, Muzeum Łazienki Królewskie

20-3
Dzięki wsparciu Whites wreszcie skupiliśmy się na precyzyjnie wytyczonym odcinku. Na bardzo konkretnych liczbach pokazali nam gdzie jesteśmy, gdzie jest nasza konkurencja i w jakich obszarach powinniśmy się rozwijać.
20-3

Jakub Drozd

CEO Sporticos

22-2

Agencję Whites cenimy nie tylko za profesjonalizm, ale również za intuicję w rozpoznawaniu naszych potrzeb, ogromne zaangażowanie i przyjazną atmosferę. Efektem naszej współpracy jest ciągły wzrost widoczności.

22-2

Joanna Barczykowska-Tchorzewska

Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner

19-2

W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest profesjonalna współpraca z Whites – na rynku, gdzie funkcjonuje tak wiele agencji znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.

19-2

Piotr Wasik

Head of Marketing Consumer, Galderma

1530535178285

Współpraca z Whites to najlepszy dowód na to, że wybór pomiędzy agencją a wewnętrznym zespołem SEO nie musi być bolesnym kompromisem. Będąc w stałym kontakcie, jesteśmy w stanie zaadresować zarówno proste zadania typu “quick wins”, jak i wieloetapowe projekty. Ogromnym plusem jest dla nas responsywność i proaktywność specjalistów, z którymi współpracujemy, a dzięki szkoleniom i warsztatom rozwijamy dodatkowe kompetencje w zespole contentowym Divante.

1530535178285

Justyna Dzikowska

Head of Content, Divante

www_zdjęcia testimoniale

We had many great upskilling sessions by Whites, covering relevant and trending topics in Social Media Marketing. The upskillings are always well organized and full of interesting content with real-life examples. Those sessions by Whites bring additional value and help to further develop digital marketing knowledge in our community.

www_zdjęcia testimoniale

Kristina Golovkina

Senior Digital Specialist CEE, Henkel

70% wzrost współczynnika konwersji w ciągu miesiąca dzięki analizie big data i data-driven SEO

Dowiedz się, jak dzięki analizie big data zwiększyliśmy w ciągu miesiąca wartość biznesową ruchu organicznego Sporticos.com, podnosząc współczynnik konwersji o 70%.

Wraz ze Sporticos, serwisem prezentującym statystyki piłkarskie, a także najlepsze typy wyników spośród znalezionych w internecie, w ciągu miesiąca zwiększyliśmy widoczność w wynikach wyszukiwania, ruch i przychody ze źródła organic na rynku brytyjskim.

Zmiana pozycji Sporticos dla fraz kluczowych. Dzięki pogłębionej analizie, z użyciem autorskiej technologii big data SEO opartej na algorytmach ML, otrzymaliśmy precyzyjne rekomendacje optymalizacji serwisu.

Wzrost ruchu organicznego na rynku brytyjskim. To z perspektywy biznesowej kluczowy dla klienta rynek. Dlatego skupiliśmy się na budowaniu widoczności właśnie na nim.

Wzrost współczynnika konwersji 0 70% i liczby konwersji o 51%. Optymalizacja strony sporticos.com ma bezpośredni wpływ na współczynnik i liczbę konwersji.

CZYTAJ CASE STUDY
18-3

Jeśli potrzebujesz w planowaniu i realizacji strategii marketingowej, skontaktuj się z nami