Dorota Wysocka
Roche Polska Sp. z.o.o., Multichannel Marketing Manager
Branża Zdrowie i Uroda podlega licznym regulacjom prawnym, dlatego skuteczny digital marketing wymaga nie tylko kreatywności, ale także znajomości obowiązujących przepisów. Specjalizujemy się w marketingu dla sektora Beauty & Healthcare, tworząc strategie i realizując działania SEO, GEO, Content Marketingu, Social Media, Kreacji oraz Performance Marketingu.
W swojej strategi dla branży farmaceutycznej i medycznej stosujemy koncepcję E-E-A-T (Experiance, Expertise, Authoritativeness, Trusthoworthiness). Działamy w sposób bezpieczny, merytoryczn, majac świadomość ograniczeń i obostrzeń w branży medycznej.
Dorota Wysocka
Roche Polska Sp. z.o.o., Multichannel Marketing Manager
Od momentu przygotowania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację .
Elastyczne podejście umożliwia dostosowanie do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trsdssdafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane.
Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.
Piotr Wasik
Head of Marketing Consumer, Galderma
Liczyliśmy oczywiście na wymierny wzrost wskaźników w obszarze SEO. Jednak osiągane wyniki, z miesiąca na miesiąc pokazują, jak kluczowe znaczenie w przypadku marki Cetaphil miało skupienie się na działaniach optymalizujących ruch w obrębie strony. Po ponad rocznej współpracy, na którą zdecydowaliśmy się wraz z uruchomieniem nowej strony Cetaphil.pl, mogę powiedzieć, że choć nasza współpraca wymaga obustronnej cierpliwości, konsekwencji i nie dostarcza wrażeń, jak w przypadku innych działań marketingowych, to gwarantuje stabilny i regularny wzrost, na którym nam najbardziej zależy. W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest również profesjonalna współpraca z Whites. Na rynku agencyjnym znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.
Mateusz Mikoś
Technical SEO Team Leader, Ringier Axel Springer Polska, Medonet
Ze strony SEO wiedzieliśmy od początku, co jest dla nas krytyczne, a że poszukiwania złotego środka w takich projektach nie jest łatwe, dlatego też wcześniej przygotowaliśmy sobie listę wątków, które możemy odpuścić. Zaznaczyć trzeba, że nasz wewnętrzny zespół wykazał się dobrze rozbudowaną świadomością SEO i bez problemu potrafił ustąpić w wielu kwestiach na rzecz SEO poprawności, więc w większości przypadków dyskusyjnych nie było tutaj przeciągania liny, ale gra do jednej bramki.
Aleksandra Pagórska
HR Coordinator, Roche Global IT Solutions
Joanna Barczykowska -Tchorzewska
Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner
Dla Medicover skróciliśmy czas oczekiwania na odpowiedź w social mediach z 4 godzin do 30 minut.
Tworzymy kompleksowe strategie marketingowe, które pomagają markom z branży zdrowia i urody budować silną i spójną obecność w świecie digitalu - nie tylko w Social Media, kanałach płatnych czy kanale Organic, ale również w chatbotach AI jak Chat GPT.
Przewagą konkurencyjną Whites jest marketing 360 oraz doświadczenie, success stories i świadomość ograniczeń oraz wyzwań w branży medycznej. Nasza strategia w całości adresuje wszystkie wyzwania naszych Klientów.
Sprawdź nasze usługiKampania SEO w tym sektorze to nie tylko konieczność dotarcia do użytkowników będących na wszystkich etapach lejka sprzedażowego, ale również szereg obostrzeń i ograniczeń prawnych.
W branży medycznej, jak w żadnej innej, kluczowa jest eksperckość, autorytet, rzetelność przekazywanych informacji i obiektywizm w treściach. W SEO dla branży zdrowie i uroda, dostarczamy szereg rekomendacji, ale również szkolimy naszych Klientów w zakresie tworzenia contentu.
Treść to słowo klucz w kontekście wspomnianej branży. Kluczowym aspektem contentu jest jego rzetelność, obiektywizm oraz zgodność z wymogami formalnymi.
Ponadto, w Content Marketingu dla serwisów z branży Zdrowie i Uroda bierzemy pod uwagę dywersyfikację contentu: tworzymy nie tylko artykułu blogowe, ale też rich-cards czy urozmaicone i interaktywne formy treści jak kalkulatory.
Wspieramy naszych klientów w contencie branded content, video, infografikach czy content2commerce.
Sprawdź nasze usługiZapewniamy obsługę social media 360 – od projektowania key visuali, dla marek z potrzebą rebrandingu, tworzenia strategii social media, stałego prowadzenia profili i moderacji, przez produkcję wszelkich koncepcji i materiałów – zarówno copy, jak i grafik, animacji, czy dłuższych formatów video, po reklamę tworzonych treści. Szkolimy też wewnętrzne zespoły po stronie klienta (Upskilling Whites).
W ramach usługi Social Media dla branży Zdrowie i Uroda, wspieramy na platformach społecznościowych content brandowy, sprzedażowy czy zasięgowy.
W usłudze Generative Engine Optimization dla branży Zdrowie i Uroda stawiamy dywersyfikację źródeł pozyskiwania ruchu. Wzrost popularności sztucznej inteligencji wpływa na zachowania konsumentów, dlatego w GEO dostosowujemy nasze kampanie pod Chata GPT, Perplexity czy AI Overview.
GEO to również synergia działań SEO, Social Media i Content Marketingu. Celem jest budowanie widoczności nie tylko za pomocą własnej domeny czy mediów społecznościowych, ale również za pomocą serwisów zewnętrznych czy katalogów.
Sprawdź nasze usługi-1.png)
Od 12 lat wspieramy naszych klientów w kategorii medycyna i uroda w digital marketingu. Nasze doświadczenie wywodzi się przede wszystkim z budowania od podstaw serwisów dla wydawców o ogromnych zasięgach. W naszym portfolio są projekty czołowych marek w Polsce.
Byliśmy również wielokrotnie doceniani przez branżę digital marketingu - otrzymaliśmy m.in. nagrodę semKrK za success story z Medme.
Marcin Kubik
Head of Growth, Partner @ Whites
Strony z branży medycznej są stronami określonymi jako YMYL (Your Money or Your Life) czyli mają realny wpływ na życie człowieka.
Z tego względu wymagają wysokich standardów pod względem ich zawartości i bezpieczeństwa. Nasze działania z zakresu Content Marketingu dla branży Helathcare&Beauty to skupiają się zatem nie tylko na jakości merytorycznej czy osiąganiu celów biznesowych, ale również wypracowania metodologii i standardów zgodnych z przepisami prawa.
Mamy bogate doświadczenie w realizacji tego typu projektów. Tworzymy content blogowy, treści pod content2commerce, a także materiały interaktywne jak kalkulatory. Zapraszam do współpracy!
Magdalena Rozmus
Business Owner Content Marketingu | Senior Content Marketing Specialist
W obsłudze klientów z branży Health&Beauty ważne są świadomość potrzeb, ale również ograniczenia i wymagania formalne. To dla nas bardzo ważny obszar, by określić i ustalić współpracę oraz metodę działań już na początku podczas warsztatów strategicznych i kick-offów.
W portfolio naszych klientów są duże platformy contentowe, e-commerce, ale również serwisy oferujące usługi.
Zachęcamy do współpracy!
Jakub Ciesielski
Group Account Manager @Whites