Konfiguracja narzędzi analitycznych

Zadbaj o poprawne zbieranie wartościowych danych.

 Zostaw wdrożenie narzędzi analitycznych doświadczonemu partnerowi. Będziesz mieć pewność, że prawidłowo mierzysz skuteczność kanałów komunikacji z Twoimi klientami.

Umów spotkanie

Audyt narzędzi analitycznych

Czy podejmujesz decyzje na podstawie rzetelnych danych?

Sprawdź, czy prawidłowo zbierasz istotne dane i zwiększ jakość swoich decyzji biznesowych. Możesz mieć pewność, że z nami będziesz działać na podstawie konkretnych i sprawdzonych informacji.

Umów spotkanie

Analiza danych z narzędzi analitycznych

Wyciągnij prawdziwą wartość ze zbieranych danych.

Wykorzystaj technologię i wiedzę naszych specjalistów. Pomożemy Ci wyciągnąć potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy zawarty w danych. Znajdź odpowiedzi ukryte w informacjach o odbiorcach, usługach, czy produktach i wydarzeniach w witrynie.

Umów spotkanie

Raportowanie i monitoring

Zapanuj nad szumem informacyjnym.

Dostarczymy Ci informacje i oparte na danych rekomendacje ekspertów. Czuwaj nad efektami działań marketingowych i sprawdzaj, czy spełniają założone cele.

Umów spotkanie

Wdrożenie analityki e-commerce

Zobacz kompletny obraz e-commerce. 

 
Otrzymuj rzetelne dane o przychodach z produktów, o porzuconych koszykach, o udziale źródeł ruchu w konwersji, o ścieżkach klienta i o sprzedaży. Oddaj wdrożenie i konfigurację narzędzi analitycznych w ręce ekspertów.

Umów spotkanie

Analityka reklamy performance

Zwiększ skuteczność działań performance.

Sprawdź, czy optymalnie wykorzystujesz budżet mediowy w kampaniach performance. Przeanalizujemy Twoje kampanie i przekażemy Ci wskazówki, które pozwolą na zwiększenie efektywności Twoich działań.

Umów spotkanie

Optymalizacja ścieżki konwersji (CRO)

Popraw ścieżkę użytkownika i zwiększ sprzedaż.

Podejmuj decyzje biznesowe na podstawie badania zachowań użytkowników i stałego monitorowania danych. Osiągaj ambitniejsze cele przy tych samych lub niższych kosztach.

Umów spotkanie

Automatyzacja procesów

Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój. 

Wykorzystaj możliwości automatyzacji wsparte doświadczeniem specjalistów data science. Zostaw powtarzalne zadania botom – skup się na rzeczach istotnych.

Umów spotkanie

Zadbaj o poprawne zbieranie wartościowych danych.

 Zostaw wdrożenie narzędzi analitycznych doświadczonemu partnerowi. Będziesz mieć pewność, że prawidłowo mierzysz skuteczność kanałów komunikacji z Twoimi klientami.

Umów spotkanie

Czy podejmujesz decyzje na podstawie rzetelnych danych?

Sprawdź, czy prawidłowo zbierasz istotne dane i zwiększ jakość swoich decyzji biznesowych. Możesz mieć pewność, że z nami będziesz działać na podstawie konkretnych i sprawdzonych informacji.

Umów spotkanie

Wyciągnij prawdziwą wartość ze zbieranych danych.

Wykorzystaj technologię i wiedzę naszych specjalistów. Pomożemy Ci wyciągnąć potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy zawarty w danych. Znajdź odpowiedzi ukryte w informacjach o odbiorcach, usługach, czy produktach i wydarzeniach w witrynie.

Umów spotkanie

Zapanuj nad szumem informacyjnym.

Dostarczymy Ci informacje i oparte na danych rekomendacje ekspertów. Czuwaj nad efektami działań marketingowych i sprawdzaj, czy spełniają założone cele.

Umów spotkanie
Zobacz kompletny obraz e-commerce. 

 
Otrzymuj rzetelne dane o przychodach z produktów, o porzuconych koszykach, o udziale źródeł ruchu w konwersji, o ścieżkach klienta i o sprzedaży. Oddaj wdrożenie i konfigurację narzędzi analitycznych w ręce ekspertów.

Umów spotkanie

Zwiększ skuteczność działań performance.

Sprawdź, czy optymalnie wykorzystujesz budżet mediowy w kampaniach performance. Przeanalizujemy Twoje kampanie i przekażemy Ci wskazówki, które pozwolą na zwiększenie efektywności Twoich działań.

Umów spotkanie

Popraw ścieżkę użytkownika i zwiększ sprzedaż.

Podejmuj decyzje biznesowe na podstawie badania zachowań użytkowników i stałego monitorowania danych. Osiągaj ambitniejsze cele przy tych samych lub niższych kosztach.

Umów spotkanie

Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój. 

Wykorzystaj możliwości automatyzacji wsparte doświadczeniem specjalistów data science. Zostaw powtarzalne zadania botom – skup się na rzeczach istotnych.

Umów spotkanie

Dzięki digital marketingowi rosną:

Dlaczego jesteśmy sprawdzonym Partnerem?

Zaczynamy i kończymy na danych

Gromadzimy informacje, analizujemy je i dopiero wtedy podejmujemy decyzje. 

Obserwujemy i optymalizujemy

Nieustannie optymalizujemy wszystkie nasze kampanie i sprawdzamy reakcje odbiorców.

 

Badamy i sprawnie reagujemy

Aby polepszyć wyniki Twojej strony, sprawdzamy zachowania użytkowników i na tej podstawie dobieramy najlepsze rozwiązania.

POROZMAWIAJMY
Projekt bez tytułu-Nov-16-2021-09-59-09-08-AM

Projekty badawcze Whites

Prowadzimy projekty badawcze, które łączą data-science i marketing, m.in. współfinansowane z Grantu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju:

I. Narzędzie analityczne wykorzystujące machine learning i big data do precyzyjnych i skutecznych rekomendacji SEO – projekt o wartości 7 milionów.

II. Inteligentny system predykcji marketingowych, ROI i zarządzania budżetami wykorzystujący machine learning – projekt o wartości 6 milionów.

III. Autorskie projekty badawcze: własnych produktów i narzędzi marketingowych. 

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE
Case study grafika pionowa 570x850 (3)

Prezycyjne optymalizacje SEO, czyli analiza big data liderów rynku fashion w Nowej Zelandii

Dowiedz się, jak autorska technologia oparta o machine learning i inżynieria odwrotna pozwoliły nam odkryć kluczowe czynniki wpływające na ruch organiczny na mocno konkurencyjnym, zagranicznym rynku.

Branża fashion w Nowej Zelandii

Wraz z Pure SEO (agencją z Nowej Zelandii) przeanalizowaliśmy wyniki wyszukiwania przy użyciu naszych autorskich narzędzi opartych o algorytmy machine learning. Dzięki temu odkryliśmy czynniki, które wpływają na widoczność w wynikach wyszukiwania, ruch i przychody ze źródła organic na nowozelandzkim rynku fashion.

Przykładowe wnioski dla tego rynku:

  • TOP 3 tylko 18% (dla mobile) i 19% (dla desktop) tytułów zawierało dokładne dopasowanie.

  • Skupienie się na dłuższych nagłówkach H2 stwarza możliwości optymalizacyjne.

  • TOP pozycje w SERP-ach charakteryzują się większą liczbą obrazków.

 

Zobacz case study
Case Study  New Zeland fashion PL

70% wzrost współczynnika konwersji w ciągu miesiąca dzięki analizie big data rynku brytyjskiego

Jak pogłębiona analiza dostępnych danych konkurencji oparta o machine learning pozwala uzyskać przewagę w budowaniu ruchu organicznego? Z pomocą przychodzi reverse engineering, czyli inżynieria odwrotna, zaadaptowana pod SEO, której użyliśmy w projekcie, by podnieść widoczność klienta na rynku brytyjskim.

Branża sportowa w Wielkiej Brytanii

Zmiana pozycji Sporticos dla fraz kluczowych. Dzięki pogłębionej analizie z użyciem autorskiej technologii big data SEO opartej na algorytmach machine learning otrzymaliśmy precyzyjne rekomendacje optymalizacji serwisu. Rynek brytyjski jest z perspektywy biznesowej kluczowy dla klienta. Dlatego skupiliśmy się na budowaniu widoczności właśnie na nim.

Efekty:

  • Wzrost współczynnika konwersji 0 70%.

  • Wzrost liczby konwersji o 51%. Optymalizacja strony sporticos.com oraz nasze badania miały bezpośredni wpływ na ten wynik.

Zobacz case study
Case Study   Sporticos PL

Potrzebujesz wsparcia w planowaniu i realizacji strategii contentowej?