Konfiguracja narzędzi analitycznych
Zadbaj o poprawne zbieranie wartościowych danych.
Zostaw wdrożenie narzędzi analitycznych doświadczonemu partnerowi. Będziesz mieć pewność, że prawidłowo mierzysz skuteczność kanałów komunikacji z Twoimi klientami.
Umów spotkanieAudyt narzędzi analitycznych
Czy podejmujesz decyzje na podstawie rzetelnych danych?
Sprawdź, czy prawidłowo zbierasz istotne dane i zwiększ jakość swoich decyzji biznesowych. Możesz mieć pewność, że z nami będziesz działać na podstawie konkretnych i sprawdzonych informacji.
Analiza danych z narzędzi analitycznych
Wyciągnij prawdziwą wartość ze zbieranych danych.
Wykorzystaj technologię i wiedzę naszych specjalistów. Pomożemy Ci wyciągnąć potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy zawarty w danych. Znajdź odpowiedzi ukryte w informacjach o odbiorcach, usługach, czy produktach i wydarzeniach w witrynie.
Umów spotkanieRaportowanie i monitoring
Zapanuj nad szumem informacyjnym.
Dostarczymy Ci informacje i oparte na danych rekomendacje ekspertów. Czuwaj nad efektami działań marketingowych i sprawdzaj, czy spełniają założone cele.
Umów spotkanieWdrożenie analityki e-commerce
Zobacz kompletny obraz e-commerce.
Otrzymuj rzetelne dane o przychodach z produktów, o porzuconych koszykach, o udziale źródeł ruchu w konwersji, o ścieżkach klienta i o sprzedaży. Oddaj wdrożenie i konfigurację narzędzi analitycznych w ręce ekspertów.
Analityka reklamy performance
Zwiększ skuteczność działań performance.
Sprawdź, czy optymalnie wykorzystujesz budżet mediowy w kampaniach performance. Przeanalizujemy Twoje kampanie i przekażemy Ci wskazówki, które pozwolą na zwiększenie efektywności Twoich działań.
Umów spotkanieOptymalizacja ścieżki konwersji (CRO)
Popraw ścieżkę użytkownika i zwiększ sprzedaż.
Podejmuj decyzje biznesowe na podstawie badania zachowań użytkowników i stałego monitorowania danych. Osiągaj ambitniejsze cele przy tych samych lub niższych kosztach.
Automatyzacja procesów
Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój.
Wykorzystaj możliwości automatyzacji wsparte doświadczeniem specjalistów data science. Zostaw powtarzalne zadania botom – skup się na rzeczach istotnych.
Zadbaj o poprawne zbieranie wartościowych danych.
Zostaw wdrożenie narzędzi analitycznych doświadczonemu partnerowi. Będziesz mieć pewność, że prawidłowo mierzysz skuteczność kanałów komunikacji z Twoimi klientami.
Umów spotkanieCzy podejmujesz decyzje na podstawie rzetelnych danych?
Sprawdź, czy prawidłowo zbierasz istotne dane i zwiększ jakość swoich decyzji biznesowych. Możesz mieć pewność, że z nami będziesz działać na podstawie konkretnych i sprawdzonych informacji.
Wyciągnij prawdziwą wartość ze zbieranych danych.
Wykorzystaj technologię i wiedzę naszych specjalistów. Pomożemy Ci wyciągnąć potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy zawarty w danych. Znajdź odpowiedzi ukryte w informacjach o odbiorcach, usługach, czy produktach i wydarzeniach w witrynie.
Umów spotkanieZapanuj nad szumem informacyjnym.
Dostarczymy Ci informacje i oparte na danych rekomendacje ekspertów. Czuwaj nad efektami działań marketingowych i sprawdzaj, czy spełniają założone cele.
Umów spotkanie
Otrzymuj rzetelne dane o przychodach z produktów, o porzuconych koszykach, o udziale źródeł ruchu w konwersji, o ścieżkach klienta i o sprzedaży. Oddaj wdrożenie i konfigurację narzędzi analitycznych w ręce ekspertów.
Zwiększ skuteczność działań performance.
Sprawdź, czy optymalnie wykorzystujesz budżet mediowy w kampaniach performance. Przeanalizujemy Twoje kampanie i przekażemy Ci wskazówki, które pozwolą na zwiększenie efektywności Twoich działań.
Umów spotkaniePopraw ścieżkę użytkownika i zwiększ sprzedaż.
Podejmuj decyzje biznesowe na podstawie badania zachowań użytkowników i stałego monitorowania danych. Osiągaj ambitniejsze cele przy tych samych lub niższych kosztach.
Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój.
Wykorzystaj możliwości automatyzacji wsparte doświadczeniem specjalistów data science. Zostaw powtarzalne zadania botom – skup się na rzeczach istotnych.
Dzięki digital marketingowi rosną:

.png?width=395&height=128&name=wienengerger_logo%20(1).png)
Dlaczego jesteśmy sprawdzonym Partnerem?

Zaczynamy i kończymy na danych
Gromadzimy informacje, analizujemy je i dopiero wtedy podejmujemy decyzje.
Obserwujemy i optymalizujemy
Nieustannie optymalizujemy wszystkie nasze kampanie i sprawdzamy reakcje odbiorców.
Badamy i sprawnie reagujemy
Aby polepszyć wyniki Twojej strony, sprawdzamy zachowania użytkowników i na tej podstawie dobieramy najlepsze rozwiązania.

Projekty badawcze Whites
.png?width=570&height=850&name=Case%20study%20grafika%20pionowa%20570x850%20(3).png)
Prowadzimy projekty badawcze, które łączą data-science i marketing, m.in. współfinansowane z Grantu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju:
I. Narzędzie analityczne wykorzystujące machine learning i big data do precyzyjnych i skutecznych rekomendacji SEO – projekt o wartości 7 milionów.
II. Inteligentny system predykcji marketingowych, ROI i zarządzania budżetami wykorzystujący machine learning – projekt o wartości 6 milionów.
III. Autorskie projekty badawcze: własnych produktów i narzędzi marketingowych.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE.png?width=570&height=850&name=Case%20study%20grafika%20pionowa%20570x850%20(3).png)
Prezycyjne optymalizacje SEO, czyli analiza big data liderów rynku fashion w Nowej Zelandii

Dowiedz się, jak autorska technologia oparta o machine learning i inżynieria odwrotna pozwoliły nam odkryć kluczowe czynniki wpływające na ruch organiczny na mocno konkurencyjnym, zagranicznym rynku.
Branża fashion w Nowej Zelandii
Wraz z Pure SEO (agencją z Nowej Zelandii) przeanalizowaliśmy wyniki wyszukiwania przy użyciu naszych autorskich narzędzi opartych o algorytmy machine learning. Dzięki temu odkryliśmy czynniki, które wpływają na widoczność w wynikach wyszukiwania, ruch i przychody ze źródła organic na nowozelandzkim rynku fashion.
Przykładowe wnioski dla tego rynku:
-
TOP 3 tylko 18% (dla mobile) i 19% (dla desktop) tytułów zawierało dokładne dopasowanie.
-
Skupienie się na dłuższych nagłówkach H2 stwarza możliwości optymalizacyjne.
-
TOP pozycje w SERP-ach charakteryzują się większą liczbą obrazków.
Zobacz case study

70% wzrost współczynnika konwersji w ciągu miesiąca dzięki analizie big data rynku brytyjskiego

Jak pogłębiona analiza dostępnych danych konkurencji oparta o machine learning pozwala uzyskać przewagę w budowaniu ruchu organicznego? Z pomocą przychodzi reverse engineering, czyli inżynieria odwrotna, zaadaptowana pod SEO, której użyliśmy w projekcie, by podnieść widoczność klienta na rynku brytyjskim.
Branża sportowa w Wielkiej Brytanii
Zmiana pozycji Sporticos dla fraz kluczowych. Dzięki pogłębionej analizie z użyciem autorskiej technologii big data SEO opartej na algorytmach machine learning otrzymaliśmy precyzyjne rekomendacje optymalizacji serwisu. Rynek brytyjski jest z perspektywy biznesowej kluczowy dla klienta. Dlatego skupiliśmy się na budowaniu widoczności właśnie na nim.
Efekty:
-
Wzrost współczynnika konwersji 0 70%.
-
Wzrost liczby konwersji o 51%. Optymalizacja strony sporticos.com oraz nasze badania miały bezpośredni wpływ na ten wynik.
