Buduj zasięg marek OTC z ekspertami
data-driven SEO

Od 10 lat zwiększamy skuteczność digital marketingu
do pacjentów i HCP. Działania SEO opieramy o nowoczesne technologie dopasowane do potrzeb branży medycznej i farmaceutycznej .

12
O nas

Osiągamy ambitne cele
z największymi firmami
w Polsce i na świecie


  • Zbuduj lub poszerz z nami widoczność w wyszukiwarce
  •  
  • Zwiększ ruch na stronie
  •  
  • Edukuj, zbuduj wizerunek eksperta w swojej branży
  •  
  • Wypracuj autorytet i reputację wśród klientów
  •  
  • Zdobądź zaufanie wśród odbiorców

Jako agencja Data-Driven planujemy, działania digitalowe precyzyjnie w oparciu o dane, aby przyniosły zakładane efekty i osiągnęły cele Klienta. W swojej strategi dla branży farmaceutycznej i medycznej stosujemy koncepcję E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trusthoworthiness). Dostarczamy efektywne wyniki, bazując na zasadach transparentności, partnerstwa i współpracy.

 

Opinie

Nasi klienci mówią o nas...

Dorota Wysocka

Dorota Wysocka

Roche Polska Sp. z.o.o., Multichannel Marketing Manager

Agencja Whites wykazuje się wyjątkowym profesjonalizmem i dbałością o nasze potrzeby na każdym etapie współpracy.

Od momentu przygotowania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację .

Elastyczne podejście umożliwia dostosowanie do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trsdssdafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane.

Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.

Cetaphil

Piotr Wasik

Head of Marketing Consumer, Galderma

Mogę powiedzieć, że nasza współpraca gwarantuje stabilny i regularny wzrost.

Liczyliśmy oczywiście na wymierny wzrost wskaźników w obszarze SEO. Jednak osiągane wyniki, z miesiąca na miesiąc pokazują, jak kluczowe znaczenie w przypadku marki Cetaphil miało skupienie się na działaniach optymalizujących ruch w obrębie strony. Po ponad rocznej współpracy, na którą zdecydowaliśmy się wraz z uruchomieniem nowej strony Cetaphil.pl, mogę powiedzieć, że choć nasza współpraca wymaga obustronnej cierpliwości, konsekwencji i nie dostarcza wrażeń, jak w przypadku innych działań marketingowych, to gwarantuje stabilny i regularny wzrost, na którym nam najbardziej zależy. W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest również profesjonalna współpraca z Whites. Na rynku agencyjnym znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.

mateusz-mikos

Mateusz Mikoś

Technical SEO Team Leader, Ringier Axel Springer Polska, Medonet

Graliśmy do jednej bramki.

Ze strony SEO wiedzieliśmy od początku, co jest dla nas krytyczne, a że poszukiwania złotego środka w takich projektach nie jest łatwe, dlatego też wcześniej przygotowaliśmy sobie listę wątków, które możemy odpuścić. Zaznaczyć trzeba, że nasz wewnętrzny zespół wykazał się dobrze rozbudowaną świadomością SEO i bez problemu potrafił ustąpić w wielu kwestiach na rzecz SEO poprawności, więc w większości przypadków dyskusyjnych nie było tutaj przeciągania liny, ale gra do jednej bramki.

Aleksandra Pagórska

Aleksandra Pagórska

HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

joanna-barczykowska-tchorzewska

Joanna Barczykowska -Tchorzewska

Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner

Agencję Whites cenimy nie tylko za profesjonalizm, ale również za intuicję w rozpoznawaniu naszych potrzeb, ogromne zaangażowanie i przyjazną atmosferę. Efektem naszej współpracy jest ciągły wzrost widoczności

Zdobywaj nagrody rynkowe

sar

 

Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie w digitalu zdobyte na rynkach polskim i zagranicznym pozwolą nam we wzmacnianiu świadomości marketingowej, w budowaniu dobrych praktyk branżowych oraz w edukacji i wymianie wiedzy.

logo-eizba

 

Jako członek e-Izby bierzemy czynny udział w najciekawszych wydarzeniach i wspólnie budujemy organizację, która jest wsparciem dla firm działających w branży e-commerce w Polsce.

 

 

Eksperci whites

Nasi eksperci o pracy nad projektami z branży budowlanej

Od 10 lat wspieramy naszych klientów w kategorii medycyna i zdrowie w digital marketingu. Nasze działania precyzyjnie trafiają do pacjentów i lekarzy na ich ścieżce decyzyjnej. Dla naszych klientów kluczowe jest nasze doświadczenie poparte sukcesami, ale przede wszystkim zrozumienie specyfiki rynku i ograniczeń prawnych, co przekłada się na komfort i bezpieczeństwo naszej współpracy.

Marcin Kubik

Senior SEO Specialist | Team Leader @Whites

Strony z branży medycznej są stronami określonymi jako YMYL (Your Money or Your Life) czyli mają realny wpływ na życie człowieka. Z tego względu wymagają wysokich standardów pod względem ich zawartości i bezpieczeństwa. Prowadząc działania SEO w branży medycznej skupiamy się zarówno na budowaniu widoczności w wyszukiwarce i zwiększeniu ruchu na stronie, jak i wysokim poziomie zaufania. Zarówno pod kątem bezpieczeństwa samej strony i danych użytkownika jak również pod kątem przekazywanych informacji - zawartość powinna być bezwzględnie rzetelna, wiarygodna, sprawdzona, prawdziwa i pomocna.

Magda Stocka

Senior SEO Specialist I Team Leader SEO I Zastępca Head of SEO

Poza strategicznym działaniem to właśnie sprawna komunikacja, proaktywność i profesjonalizm są kluczem do sukcesu, jakim jest zadowolony i zaopiekowany Klient. Jeśli dodać do tego efekty w postaci wzrostu widoczności i ruchu albo zaangażowanych odbiorców produktów lub usług branży budowlanej, wzmocnienie świadomości marki na rynku – mamy poczucie, że robimy dobrą robotę.

Jakub Ciesielski

Group Account Manager @Whites

Porozmawiajmy

o Twoim projekcie

Projekt bez tytułu (26)

Marcin Kubik

Head of Growth, Partner @ Whites