Strategia komunikacji SoMe

Osiągnij cele marki w mediach społecznościowych.

Buduj zaangażowanie, wzmocnij wizerunek i bądź bliżej odbiorców. Przekonaj się, jak wyglądają Twoje działania na tle konkurencji i trendów rynkowych. Nasi eksperci pomogą Ci trafić do grupy docelowej oraz zwiększyć sprzedaż.

Umów spotkanie

Komunikacja w SoMe

Rozumiemy markę i jej odbiorców.

Zadbaj o oryginalny ton i charakter marki, które współgrają z konkretnym medium SoMe. Oddaj opiekę nad kanałami społecznościowymi partnerowi, który rozumie potrzeby Twoje i Twoich odbiorców. 

Umów spotkanie

Komunikacja na rynkach zagranicznych

Zadbaj o angażującą międzynarodową komunikację marki.

Prowadź angażującą komunikację marek w SoMe na rynku globalnym. Dbamy nie tylko o skuteczność Twoich komunikatów, ALE także o ich kontekst kulturowy.

Umów spotkanie

Influencer marketing

Dobierzemy platformy, osoby i przekaz do specyfiki Twojej marki.

Wspólnie z influencerami dotrzesz do założonej grupy docelowej, zdobędziesz wartościowe treści, zwiększysz świadomość Twojej marki oraz podniesiesz sprzedaż. Pomożemy Ci obliczyć konwersje i efektywnie wydawać budżet.

UMÓW SPOTKANIE

Produkcja wideo

Wyróżnij markę dzięki jakościowym materiałom.

Zatrzymuj uwagę, buduj zaufanie i bądź bliżej swoich odbiorców dzięki formatom wideo. Zaufaj partnerowi, który prowadzi projekt od pomysłu na film, czy animacje aż po ich publikację.

 

Umów spotkanie

Moderacja

Buduj relacje z klientami i reaguj na ich potrzeby 24h/dobę.

Dbaj o wizerunek marki  i zaangażowaną społeczność. Zapewnij odbiorcom odpowiedź natychmiast, kiedy tego potrzebują. 
Powierz moderację w SoMe specjalistom, którzy dbają o język, ton i spójność komunikacji. 

Umów spotkanie

Monitoring i raportowanie

Dbaj o pozytywny wizerunek marki.

Sprawdź, co myślą o marce klienci i reaguj na bieżąco. Monitoruj aktywność i WoM (Word of Mouth) w mediach społecznościowych na bazie raportów i rekomendacji. 

Umów spotkanie

Szkolenia dla specjalistów

Odkryj możliwości rozwoju marki w social mediach

Bądź na bieżąco z narzędziami i trendami w mediach społecznościowych. Zapewnij sobie i swoim zespołom wiedzę od specjalistów.

Zamów szkolenie

Kampanie w mediach społecznościowych

Działania płatne od Facebooka i Linkedin, przez Twittera, aż po YouTube

Buduj świadomość swojej marki w mediach społecznościowych. Twórz i podtrzymuj relacje z Klientami. Zdobywaj nowych Klientów i generuj bezpośrednią sprzedaż. Buduj obecność w mediach społecznościowych z doświadczonym partnerem.

Umów spotkanie

Osiągnij cele marki w mediach społecznościowych.

Buduj zaangażowanie, wzmocnij wizerunek i bądź bliżej odbiorców. Przekonaj się, jak wyglądają Twoje działania na tle konkurencji i trendów rynkowych. Nasi eksperci pomogą Ci trafić do grupy docelowej oraz zwiększyć sprzedaż.

Umów spotkanie

Rozumiemy markę i jej odbiorców.

Zadbaj o oryginalny ton i charakter marki, które współgrają z konkretnym medium SoMe. Oddaj opiekę nad kanałami społecznościowymi partnerowi, który rozumie potrzeby Twoje i Twoich odbiorców. 

Umów spotkanie

Zadbaj o angażującą międzynarodową komunikację marki.

Prowadź angażującą komunikację marek w SoMe na rynku globalnym. Dbamy nie tylko o skuteczność Twoich komunikatów, ALE także o ich kontekst kulturowy.

Umów spotkanie

Dobierzemy platformy, osoby i przekaz do specyfiki Twojej marki.

Wspólnie z influencerami dotrzesz do założonej grupy docelowej, zdobędziesz wartościowe treści, zwiększysz świadomość Twojej marki oraz podniesiesz sprzedaż. Pomożemy Ci obliczyć konwersje i efektywnie wydawać budżet.

UMÓW SPOTKANIE

Wyróżnij markę dzięki jakościowym materiałom.

Zatrzymuj uwagę, buduj zaufanie i bądź bliżej swoich odbiorców dzięki formatom wideo. Zaufaj partnerowi, który prowadzi projekt od pomysłu na film, czy animacje aż po ich publikację.

 

Umów spotkanie

Buduj relacje z klientami i reaguj na ich potrzeby 24h/dobę.

Dbaj o wizerunek marki  i zaangażowaną społeczność. Zapewnij odbiorcom odpowiedź natychmiast, kiedy tego potrzebują. 
Powierz moderację w SoMe specjalistom, którzy dbają o język, ton i spójność komunikacji. 

Umów spotkanie

Dbaj o pozytywny wizerunek marki.

Sprawdź, co myślą o marce klienci i reaguj na bieżąco. Monitoruj aktywność i WoM (Word of Mouth) w mediach społecznościowych na bazie raportów i rekomendacji. 

Umów spotkanie

Odkryj możliwości rozwoju marki w social mediach

Bądź na bieżąco z narzędziami i trendami w mediach społecznościowych. Zapewnij sobie i swoim zespołom wiedzę od specjalistów.

Zamów szkolenie

Działania płatne od Facebooka i Linkedin, przez Twittera, aż po YouTube

Buduj świadomość swojej marki w mediach społecznościowych. Twórz i podtrzymuj relacje z Klientami. Zdobywaj nowych Klientów i generuj bezpośrednią sprzedaż. Buduj obecność w mediach społecznościowych z doświadczonym partnerem.

Umów spotkanie

W social media marketingu zaufali nam:

Social media traktujemy w sposób strategiczny

„Tworząc komunikację marki w internecie, zawsze wychodzimy od strategii, która określa,  jakie cele oraz w jaki sposób mają realizować profile społecznościowe. Portale społecznościowe to dla nas narzędzia, które dobieramy na podstawie wiedzy o rynku, biznesie klienta oraz o jego grupach docelowych. Dodajemy do tego ideę kreatywną oraz content wizualny, który pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, skupić uwagę odbiorców i dzięki temu budować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów".

Ania Mościcka, Head of Communications

Zapewniamy obsługę social media 360 – od projektowania key visuali, dla marek z potrzebą rebrandingu, tworzenia strategii social media, stałego prowadzenia profili i moderacji, przez produkcję wszelkich koncepcji i materiałów – zarówno copy, jak i grafik, animacji, czy dłuższych formatów video, po reklamę tworzonych treści. Szkolimy też wewnętrzne zespoły po stronie klienta (Upskilling Whites).

Zaufaj partnerowi, który świadomie i konsekwentnie tworzy treści spójne z wizją i misją marki. A także współpracuje długofalowo, dzięki czemu doskonale rozumie Twój biznes.

 

 

POROZMAWIAJMY
27 38

Jak zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność w social media na 10 rynkach Europy

Wyjście od prawdziwych potrzeb użytkowników social mediów i zaproponowanie komunikacji, która silnie i autentycznie wpisuje się w te potrzeby, okazało się najlepszym sposobem na dotarcie do grupy docelowej akcji "Ask Team Clean" Henkel.

Efekty? 

  • 92,6 mln unikalnego zasięgu łącznie w grupie docelowej.

  • Profile na Instagramie stworzone przez nas od zera na potrzeby kampanii śledzi ponad 20,6 tys. (20,674) followersów, a na Facebooku liczba fanów lokalnych profili “Ask Team Clean” wynosi ponad 134 tysięcy (134,155) zwiększona od maja 2020 r. do końca lipca 2021 o 155,38%.

  • 87 jakościowych animacji, które były filarem kampanii: 70 animacji dostosowanych do feedów Facebook i Instagram i 17 do Instagram Stories.

  • Zaangażowanie użytkowników przekraczające rynkowe benchmarki. Użytkownicy reagują i komentują porady. Biorą udział w konkursach i grach. Dzielą się treściami. Tworzą własne teksty w ramach akcji promujących marki Henkel.

CZYTAJ CASE STUDY
6-2

Co mówią o nas partnerzy

8-3

Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

8-3

Mariusz Gralewski

CEO at DocPlanner.com

6-4

Za najbardziej istotne w przypadku tej współpracy uważamy:
- kompleksowe podejście - zaangażowanie i patrzenie na biznes całościowo, a na media społecznościowe jako narzędzie do realizacji jego celów
- partnerstwo i zaufanie, wynikające z doświadczenia Agencji Whites w branży medycznej i innych, które przełożyły się na dobrze dobraną komunikację, a co za tym idzie, odpowiednie reagowanie w każdej sytuacji i zrozumienie rynku.

6-4

Justyna Gościńska-Bociong

Kierownik ds. PR i Komunikacji, Medicover Polska

piotr-supronowicz

Głównym celem współpracy z Whites było zwiększenie wartościowego ruchu na stronie ze szczególnym skupieniem na wyszukiwaniach non-brand. Udało nam się to osiągnąć w założonym czasie i wzrost liczby non-brandowych wejść organicznych wyniósł 128% między czerwcem 2018 i czerwcem 2019. Praca z zespołem Whites opierała się na budowaniu partnerskiej relacji biznesowej, a obustronne elastyczne podejście do wszystkich jej aspektów zapewniło płynność działań. Whites wyszło poza standardowe ramy współpracy na linii agencja-klient i zadbało o kompleksowe spełnienie naszych potrzeb biznesowych nie tylko w SEO, ale również w kwestiach takich jak na przykład User Experience.

piotr-supronowicz

Piotr Supronowicz

E-commerce and Product Manager, Virgin Mobile Polska

7-3

Whites są bardzo konkretni w działaniu i potrafią dostosować się do pracy z wymagającym klientem na bardzo trudnym rynku. Search jest dla nas bardzo ważnym kanałem, który Whites wzmocnili. 

7-3

Radek Zaleski

Partner, Netguru

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Konrad Ciesiołkiewicz

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

15-2

Na każdym etapie współpracy – od momentu przygotowywania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację – Agencja Whites wykazuje się wyjątkowym profesjonalizmem i dbałością o nasze potrzeby. Elastyczne podejście umożliwia dostosowywanie się do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane. 

Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.

15-2

Dorota Wysocka

Roche Polska Sp. z o.o., Multichannel Marketing Manager

11-1

Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

11-1

Robert Konik

Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

10-2

Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

10-2

Paweł Włuka

Still Polska, Head of Marketing Region EENA

12-2

We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

12-2

Beata Zawistowska

Internet Product Director, Edipresse Poland

24-2

Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

24-2

Aleksandra Pagórska

HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

9-2

Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

9-2

Marcin Iwuć

Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

25

Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media.

25

Agata Nałęcz

Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

23-1

We have strong conviction that leveraging the opportunities of digital is one guarantee of success. With their deep expertise, rich creative power, passionate attitude and strong motivation Whites Agency proved us that together we can drive change and succeed in the field of Social Media. We are pleased to welcome Whites Agency as our expert partner in Social Media Marketing, and looking forward to cooperate with its colleagues longer-term.

23-1

Boglarka Laszlo-Keszei

Digital Manager, Henkel CEE

14-3

Współpracę z agencją Whites rozpoczęliśmy w październiku 2017 r. Był to moment w którym zależało nam na zwiększeniu liczby leadów w dosyć krótkim czasie. Agencja bardzo szybko zareagowała na nasze potrzeby uruchamiając kampanie AdWords z wykorzystaniem remarketingu. Liczba leadów bardzo szybko osiągnęła pożądany dla nas poziom przy optymalnym budżecie. Obecnie nadal współpracujemy z agencją Whites w ramach kampanii  Adwords i od niedawna, także w ramach działań z obszaru SEO. 

Agencja Whites dała się poznać jako rzetelny i godny zaufania partner. Pracownicy są zawsze dyspozycyjni i służą profesjonalną pomocą w różnych dziedzinach zagadnień internetowych. 

Jakość świadczonych usług przez agencję jest zawsze na najwyższym poziomie, dlatego polecamy Firmę jako solidnego i rzetelnego partnera w biznesie.

14-3

Barbara Dzida

Kierownik ds. Marketingu, Bibby Financial Services Sp. z o.o.

18-4

Z Whites współpracujemy od 2018 r. budując wyniki w SEO dla jednej z globalnych marek obuwia sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, stąd w Q1 2021 rozszerzyliśmy ją o kolejny znany brand, tym razem z branży profesjonalnych butów sportowych.

18-4

Magdalena Rojek

Digital marketing specialist, Orbico

1-2

Po kilku miesiącach współpracy widzimy znaczne wzrosty kluczowych pozycji oraz oczekiwany wzrost ruchu organicznego. Wierzymy, że dalsze wysiłki agencji Whites, będą przekładały się na rewelacyjne rezultaty naszego SEO.

1-2

Michał Skarżyński

eCommerce Manager w ETAM Poland

21-2

Największym wyzwaniem, które zrealizowała Agencja Whites, w projektowaniu aktywizacji dla odbiorców kultury było umożliwienie im wyrażenia swobodnej interpretacji, bez narzucania swojej wizji, kontekstu lub punktu widzenia, co pozwoliło zlikwidować barierę wejścia i uczynić ją atrakcyjną.

21-2

Jakub Pawlak

Kierownik Działu Marketingu, Muzeum Łazienki Królewskie

20-3
Dzięki wsparciu Whites wreszcie skupiliśmy się na precyzyjnie wytyczonym odcinku. Na bardzo konkretnych liczbach pokazali nam gdzie jesteśmy, gdzie jest nasza konkurencja i w jakich obszarach powinniśmy się rozwijać.
20-3

Jakub Drozd

CEO Sporticos

22-2

Agencję Whites cenimy nie tylko za profesjonalizm, ale również za intuicję w rozpoznawaniu naszych potrzeb, ogromne zaangażowanie i przyjazną atmosferę. Efektem naszej współpracy jest ciągły wzrost widoczności.

22-2

Joanna Barczykowska-Tchorzewska

Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner

19-2

W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest profesjonalna współpraca z Whites – na rynku, gdzie funkcjonuje tak wiele agencji znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.

19-2

Piotr Wasik

Head of Marketing Consumer, Galderma

1530535178285

Współpraca z Whites to najlepszy dowód na to, że wybór pomiędzy agencją a wewnętrznym zespołem SEO nie musi być bolesnym kompromisem. Będąc w stałym kontakcie, jesteśmy w stanie zaadresować zarówno proste zadania typu “quick wins”, jak i wieloetapowe projekty. Ogromnym plusem jest dla nas responsywność i proaktywność specjalistów, z którymi współpracujemy, a dzięki szkoleniom i warsztatom rozwijamy dodatkowe kompetencje w zespole contentowym Divante.

1530535178285

Justyna Dzikowska

Head of Content, Divante

www_zdjęcia testimoniale

We had many great upskilling sessions by Whites, covering relevant and trending topics in Social Media Marketing. The upskillings are always well organized and full of interesting content with real-life examples. Those sessions by Whites bring additional value and help to further develop digital marketing knowledge in our community.

www_zdjęcia testimoniale

Kristina Golovkina

Senior Digital Specialist CEE, Henkel

Case study Medicover Polska –Odpowiadamy pacjentom w 30 minut i zwiększamy zaangażowanie!

Współpracę z Medicover rozpoczęliśmy w marcu 2018 roku. W ramach niej zajęliśmy się opracowaniem oraz wdrożeniem strategii obecności w kanałach Facebook, YouTube oraz Twitter. Oprócz tego prowadzimy działania zwiększające świadomość marki, kampanie produktowe oraz dbamy o obsługę i dobre relacje z klientami w mediach społecznościowych. 

1. Komunikacja w mediach społecznościowych.
2. Dobór odpowiednich komunikatów – wyróżniliśmy kilkanaście formatów, w tym między innymi:

  • Aktualne tematy budzące emocje i wiele zapytań pacjentów.

  • Merytoryczne porady dotyczące zdrowego odżywiania, profilaktyki itp. w formie atrakcyjnych wizualnie grafik, pisane prostym językiem i transmisje live z lekarzem.

  • Angażujące konkursy z nagrodami, (np.: konkurs fotograficzny).

3. Kierowanie komunikatów do odpowiednich osób za pomocą promowania oraz kampanii informacyjnych.
4. Stały monitoring oraz odpowiednia i szybka reakcja.

CZYTAJ CASE STUDY
22-1

Jak wyróżnić się na tle piłkarskich mediów społecznościowych? 

Gramy razem z PKO Bankiem Polskim! Sport, a w szczególności piłka nożna, od lat mocno funkcjonuje w świecie mediów społecznościowych. Nie brakuje stron i profili, gdzie każdy fan może śledzić ulubionego piłkarza, drużynę, ligę, czy rozgrywki. To wyzwanie dla dużych marek, związanych z piłką nożną poprzez umowy sponsorskie, tak jak ma to miejsce w przypadku PKO Banku Polskiego. 

Działania, w których wsparliśmy PKO Bank Polski to m.in.:

  • #KandydatNaGwiazdę – cykl materiałów wideo, które są dedykowane laureatom tytułu „Młodzieżowiec Miesiąca PKO Banku Polskiego”.

  • Niepodległościowa Kolejka – produkcja materiałów real time video, publikowanych w mediach społecznościowych. Akcja cieszyła się dużą popularnością. Poświęcone jej tweety, retweetowane dwustukrotnie, wyświetlono 380 263 razy. Z kolei na Facabooku posty o tej tematyce dotarły do 351 189 użytkowników i zostały udostępnione 105 razy.

  • #KanapaKibicaPKOBP – zwycięzcy dedykowanych konkursów mogli oglądać mecze ekstraklasy z sofy stojącej tuż przy murawie. W ramach promocji tego wydarzenia wsparliśmy klienta w przygotowaniu materiału wideo, pokazującego efekt tej inicjatywy na jej trzech premierowych spotkaniach.

Czytaj case study
24-1

Cetaphil.pl rośnie z Whites. Rozszerzamy współpracę o social media.

Dla Cetaphil.pl należącego do Grupy Galderma wprowadziliśmy nową, świeżą komunikację w mediach społecznościowych – zarówno pod względem wizualnym, jak i językowym.

Przy wykorzystaniu real-time marketingu przedstawiamy 4 linie produktowe dermokosmetyków w nowym, atrakcyjnym obliczu, a stałe odniesienia do obecnych trendów obecnych w SM i komunikacji branży beauty pozwalają nam na uwypuklenie wiarygodnego i nowoczesnego przekazu. 

  • Stworzyliśmy strategię obecności marki w social mediach.

  • Kompleksowo obsługujemy komunikację w kanałach Facebook i Instagram.

  • Odpowiadamy za oprawę graficzną i tworzymy treści.

  • Moderujemy komunikację na linii użytkownicy-marka.

  • Współtworzymy treści i grafiki na potrzeby kampanii płatnych.


Dbamy też o SEO serwisu Cetaphil.pl
. W maju 2021 osiągnęliśmy wzrost z 20k do 150k sesji miesięcznie. Nasze działania oparte są o treści poradnikowe i eksperckie: content, linkowanie, publikacja treści na zewnętrznych portalach oraz stały monitoring i działania optymalizacyjne, które składają się na wyniki.

Czytaj case study
12

Jak wyciągnęliśmy ludzi z Social Media do muzeum?

Muzeum Łazienki Królewskie co roku zamienia listopad w miesiąc turystycznego raju i darmowej edukacji, organizując akcję Darmowy Listopad. W jaki sposób w tym roku pomogliśmy w jej promowaniu?

Cele akcji

Promocja zabytków i zbiorów muzealnych, wzrost uczestnictwa w kulturze, edukacja oraz zwiększenie dostępności do narodowych instytucji kultury.

Działania

  • Utworzenie strategii promocji.

  • Organizacja konkursu fotograficznego #ToCowŚrodku.

  • Promocja dzieł odzyskanych oparta na contencie graficznym i wideo animacji.

Wyniki organiczne

Konkurs uzyskał zasięg 1 432 832, został wspomniany 538 razy oraz wygenerował 9 397 interakcji. W głosowaniu wzięło udział 236 osób, wyłaniając 44 zwycięzców. Wyniki zostały wygenerowane w całości dzięki działaniom organicznym, bez wsparcia kampanii.

Czytaj case study
www case study pionowa (2)

Jeśli szukasz partnera w planowaniu i realizacji strategii social media, skontaktuj się z nami