Powrót
Marketing

Maciej Woźniak jurorem konkursu Performance Marketing Diamonds 2022

WHITES

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 to konkurs na najlepsze projekty marketingowe z obszaru performance w rejonie Europy Centralnej i Wschodniej. Organizatorem jest e-Izba, której Whites jest członkiem. W tym roku Maciej Woźniak, założyciel i Partner Zarządzający Whites znalazł się w gronie jury. Rozdanie nagród odbędzie się 19.05.2022 roku w Gdańsku. Zachęcamy zespoły "perfo" do zgłaszania projektów!

Rozwój obszaru performance napędzają ciekawe trendy:

  • rozwój ecommerce,
  • rosnące zaangażowanie internautów w social mediach,
  • adaptacja wyszukiwarek, porównywarek i marketplace’ów w wielu branżach obecnych w digitalu,
  • rozwój algorytmów machine learning i podejścia data-driven w marketingu.

„Performance marketing to dziś jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin digital marketingu. Zachęcam, każdego, kto może pochwalić się dobrymi wynikami do zgłaszania projektów na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/."
- komentuje Maciej Woźniak.

Jak agencja Whites pracuje w obszarze performance marketing?

Prostota narzędzi i platform „adsowych” daje niski próg wejścia w reklamę efektywnościową, ale szybko okazuje się, że duża konkurencja wymaga specjalistycznej wiedzy, doświadczenia lub własnej technologii. Każdy tu gra, żeby wygrać.

Jesteśmy dumni z rosnącej liczby projektów międzynarodowych i efektów osiąganych w ecommerce, dzięki autorskim rozwiązaniom i zaangażowaniu zespołu Performance Marketingu.

Dla agencji, świadczenie usług performance oznacza potrzebę ścisłej współpracy z klientem. Aby kampanie odnosiły sukces potrzebne jest transparentne i partnerskie podejście obu stron. Przynajmniej tak pracujemy w Whites. Dobra komunikacja i zaangażowanie specjalistów są bardzo dobrze oceniane przez klientów. W agencji działamy zgodnie motto: "Tworzymy agencję, z którą sami chcielibyśmy pracować" i widać to w wynikach NPS.

W projektach performance specjalista musi zrozumieć biznes i cele klienta. Często zdarza się, że dopiero w trakcie kampanii klient dopiero swoje najlepiej konwertujące (i zyskowne) produkty lub kategorie. To trudne zadanie dla obu stron, ale też świetna zabawa.

Portfolio projektów Whites w tym obszarze obejmuje kampanie międzynarodowe, zasięgowe, ecommerce oraz lead generation. Jesteśmy dumni z rosnącej liczby projektów międzynarodowych i efektów osiąganych w ecommerce. Jako dojrzały zespół mamy już wypracowane własne metody i autorską technologię, dzięki której udaje się kilkukrotnie zwiększać klientom przychody. Wygrywamy konkursy i rozwijamy się.

 

Czym jest konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022?

Konkurs organizowany przez E-Izbę na najlepszy projekt lub kampanie przeznaczony jest dla:

  • agencji digital,
  • samodzielnych marek,
  • działów performance, digital lub marketing,
  • domów mediowych,
  • dostawców technologii i narzędzi

 

Zgłoś swój projekt, jeśli:

  • prowadzisz kampanie efektywnościowe i afiliacyjne w Polsce lub na rynkach CEE
  • Twoje liczby mówią same za siebie
  • Twoja technologia jest innowacyjna i zmienia zasady gry
  • uważasz, że Twoje działania wydajnościowe są warte docenienia

 

Tak podaje E-Izba na stronie konkursu: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/ 

Wspólnie z Maćkiem Woźniakiem i pozostałymi członkami i członkiniami Jury
zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń!

PMD 2022_MW

WHITES

form-newsletter-bg

Dołącz do Digital Insiders Network! Zapisz się na powiadomienia o wydarzeniach w Whites