Powrót
Marketing

Medicover ponownie wybrał Whites do obsługi social media na Facebooku, Instagramie i Twitterze

WHITES

Agencja Whites została wybrana w zapytaniu ofertowym na obsługę kanałów social media marki Medicover.

To już czwarty rok współpracy agencji i jednego z największych dostawców usług z zakresu ochrony zdrowia i wellbeing w Polsce.

W ramach współpracy agencja Whites odpowiada za strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Zajmuje się też obsługą kanałów Medicover Polska na Facebooku, Instagramie i Twitterze – w tym moderacją i aktywizacją użytkowników. Agencja jest odpowiedzialna za obszar kreacji.
Dodatkowo Whites odpowiada za obsługę targetowanych kampanii płatnych na Facebooku i Instagramie. 

"O wyborze agencji zadecydowało przede wszystkim podejście do stworzenia nowej, świeżej linii kreatywnej. W naszej ocenie agencja dobrze dopasowała kreacje do charakteru marki oraz wykazała się merytorycznym podejściem do wymagającej, medycznej tematyki.

Natłok informacji, fake newsów czy szum informacyjny stawiają branżę medyczną przed jeszcze większą odpowiedzialnością, by dostarczać pacjentom sprawdzoną wiedzę medyczną. Zrozumiały i jednocześnie merytoryczny kontent w kanałach social mediów to coraz częściej podstawa komunikacji z pacjentem. Dlatego w Medicover do tworzenia materiałów dla pacjentów zapraszamy naszych ekspertów – głównie kadrę medyczną"
– podkreśla Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej. – "Wierzymy, że we współpracy z agencją Whites będziemy mogli przygotowywać content jak najbardziej atrakcyjnie i ciekawie, by jeszcze lepiej komunikować się z naszymi pacjentami."

Jak skróciliśmy średni czas odpowiedzi z kilku godzin do 30 minut, przy jednoczesnym wzroście zaangażowania użytkowników?
Zapraszamy do lektury case study:
"Odpowiadamy pacjentom w 30 minut! Case study Whites i Medicover"

Wygrana w przetargu Medicover cieszy nas podwójnie. Po pierwsze jest docenieniem przygotowanej przez nas strategii działań na najbliższe dwa lata. Po drugie to potwierdzenie jakości i poziomu trzyletniej już współpracy, która przynosi wymierne wyniki. WQ4 2021 roku osiągnęliśmy z Medicover w Polsce ponad 22% wzrost zasięgu organicznego na Facebooku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, wzrost liczby udostępnień publikacji na Facebooku o blisko 1/3 i wzrost o blisko 110% zasięgu publikacji na Instagramie! Wspólnie z Klientem stawiamy sobie nowe, ambitne wyzwania, jak przystało na wiodącą firmę z branży opieki zdrowotnej” – mówi Ania Smajda-Mościcka, Head of Communications w Whites.



 

WHITES

form-newsletter-bg

Dołącz do Digital Insiders Network! Zapisz się na powiadomienia o wydarzeniach w Whites