MAKRO to sieć nowoczesnych, samoobsługowych hurtowni dla przedsiębiorców i ludzi biznesu, działająca w Polsce od 1994 roku. Poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży, klienci MAKRO mają możliwość realizacji zakupów online bądź w modelu dostaw. MAKRO specjalizuje się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu, jak i biur i usług.
Naszym zadaniem będzie rozwój ruchu organicznego dla głównego serwisu makro.pl oraz dotarcie do najważniejszych biznesowo grup docelowych marki. W projekt zaangażowaliśmy nasze zespoły: SEO, Content Marketingu oraz R&D.
Bardzo się cieszymy na nawiązanie współpracy z marką MAKRO. Tworzenie eksperckich treści i precyzyjne dotarcie do kluczowych grup docelowych poprzez wyszukiwarkę jest jedną z naszych specjalizacji. Charakterystyka potencjalnych klientów MAKRO zmierza do coraz większej digitalizacji procesów zakupowych i mamy wszelkie możliwości do zagospodarowania tych trendów poprzez dedykowane aplikacje czy sklep online. Nasze działania rozpoczęliśmy od opracowania strategii SEO-contentowej, jednocześnie dbając o nadchodzące zmiany w wyszukiwarce związane m.in. z GEO – Kuba Ciesielski, Business Development Lead w Agencji Whites.
Foto: Makro.pl
Jeśli szukasz sprawdzonego partnera, który wesprze Cię w działaniach marketingowych, napisz do nas.