 Reklamy w erze AI: Co musisz wiedzieć o nowych formatach i skuteczności AI Overview
                
                Reklamy w erze AI: Co musisz wiedzieć o nowych formatach i skuteczności AI Overview
                
              Na zaproszenie WhitePress miałem przyjemność uczestniczyć w konferencji SEO & Content Camp 2022. To trzy dni w pięknej górskiej scenerii z czternastoma praktykami SEO i content marketingu, twarde dane i case studies ekspertów branży. Na scenie wystąpili m.in. Damian Sałkowski, CEO Senuto, Milena Majchrzak, współtwórczyni SemStorm. To świetnie spędzony czas, a jednocześnie doskonały barometr branży.
Po raz pierwszy prezentowałem przed tak licznym gronem autorskie rozwiązania Data Science Whites, które wykorzystujemy w analizach i kampaniach dla klientów.
-jpg.jpeg)
Co o branży mówi SEO & Content Camp 2022?
- Branża się sprofesjonalizowała - spokojnie, nadal było imprezowo i wesoło, jednak w rozmowach o biznesie pojawiało się dużo więcej refleksji i profesjonalizmu.
- Skokowy wzrost otwartości - 10 lat temu każdy zgrywał magika SEO, skrywając swoje sposoby na TOP pozycje w searchu. Dziś większość osób rozumie, że wymiana wiedzy daje korzyści wszystkim zainteresowanym.
- Data Science i AI w SEO to już nie jakieś futurystyczne prognozy, a element teraźniejszości. Jak zwykle „Przyszłość jest teraz, tylko nierówno rozłożona”, więc część specjalistów preferuje tradycyjne strategie.
- Rola narzędzi w SEO i contencie - zmiany algorytmu sprawiają, że coraz większą wartość w pracy SEOwca mają wszelkiego rodzaju narzędzia, a ich rozwój jest bardzo dynamiczny. Szczególnie cieszy, że doczekaliśmy się rodzimych rozwiązań, które trzymają poziom światowy. Część z nich stanie się wkrótce naszym towarem eksportowym.
3 subiektywnie najciekawsze prezentacje SEO & Content Camp
- „Sztuka Radzenia sobie z danymi”
 Damian Sałkowski dzielnie ewangelizuje rynek, pokazując zmiany jakie czekają zawód specjalisty SEO, odczarowując co to znaczy data-driven i data-science.
- „Agencja SEO to nie tylko klienci - o monetyzacji kompetencji w zakresie SEO”
 Kamil Rybicki zaimponował mi niespotykaną w branży SEO otwartością i transparentnością - otworzył drzwi od kuchni i pokazał jak można zarabiać na SEO. Konkretnie i na liczbach.
- „Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wspierania działań contentowych” 
 Milena Majchrzak z SemStorm pokazała możliwości algorytmu sztucznej inteligencji GPT-3 w generowaniu treści. Prezentacja prosta w formie, ale bardzo sugestywna i pobudzająca wyobraźnie. Mój osobisty faworyt.-jpg.jpeg?width=605&name=SzczyrkDzien%CC%813%20(8%20of%2060)-jpg.jpeg) 
 
 Chciał_abyś porozmawiać o wnioskach z konferencji?
 Szukasz wsparcia w efektywnym inwestowaniu w SEO i Content?
 Potrzebujesz eksperta od budowania strategii digitalowych?Napisz śmiało do mnie na maila: maciej@agencjawhites.pl lub przez Linkedin: https://www.linkedin.com/in/wozniakmaciej/ .png?width=153&name=Social%20media_New%20hire%20(1).png) Maciej Woźniak, założyciel WhitesStrateg digital marketingu z 15-letnim doświadczeniem, założyciel ponad 100-osobowej agencji marketingowej, specjalizującej się m.in realizacji zaawansowanych projektów SEO. 
Dołącz do Digital Insiders Network! Zapisz się na powiadomienia o wydarzeniach w Whites
{{ $t('pages.related_articles') }}
 Reklamy w erze AI: Co musisz wiedzieć o nowych formatach i skuteczności AI Overview
                
                Reklamy w erze AI: Co musisz wiedzieć o nowych formatach i skuteczności AI Overview
                
               Od lejka do labiryntu: Jak AI i nowe media zmieniają ścieżkę zakupową klienta
                
                Od lejka do labiryntu: Jak AI i nowe media zmieniają ścieżkę zakupową klienta
                
               Synergia SEO i Influencer Marketingu w branży Beauty
                
                Synergia SEO i Influencer Marketingu w branży Beauty
                
               
                  
                 
                  
                .png?width=900&height=600&name=Facebook_Blank%20(8).png)