Cześć, mam na imię  Ula  i poszukuję talentu, który stanie się częścią naszego zespołu, jako Content Specialist. Oferujemy udział w ciekawych i rozwijających projektach, wsparcie w poszerzaniu kompetencji, przestrzeń na własne pomysły i indywidualną ścieżkę rozwoju – dopasowaną do Twojego poziomu doświadczenia.

Jeśli masz za sobą doświadczenie w pracy z treściami, umiesz tworzyć i redagować teksty, rozumiesz, czym jest SEO, sprawnie korzystasz z narzędzi AI wspierających tworzenie contentu, znasz trendy w digital marketingu - porozmawiajmy!

Content Specialist

[Warszawa/ praca w modelu hybrydowym]

Czym się będziesz zajmować?

  • prowadzeniem projektów,
  • tworzeniem treści (m.in. artykuły blogowe, landing page, e-booki, opisy produktów, opisy kategorii, FAQ, quizy),
  • przygotowywaniem ofert i analiz dla klientów,
  • planowaniem contentu dla naszych klientów i zarządzaniem jego powstawaniem,
  • tworzeniem strategii komunikacji i contentowych,
  • współpracą z grafikami,
  • kontaktem z klientem na etapie wykonawczym,
  • współpracą z działem SEO i Client Service,
  • monitorowaniem trendów content marketingowych,
  • obsługą CMSa.

Szukamy Cię, jeśli:

  • masz doświadczenie w contencie, w tym w tworzeniu strategii contentowych,
  • posiadasz kompetencje z zakresu SEO,
  • wykorzystujesz do pracy narzędzia oparte o AI,
  • chcesz i potrafisz łączyć w pracy kompetencje content razem z GEO,
  • rozumiesz potrzeby klientów i masz pomysły na to, jak content może je wspierać,
  • znasz język angielski na poziomie minimum B2,
  • znasz się na koordynacji projektów i wiesz, jak planować działania, by terminowo dostarczać materiały,
  • jesteś komunikatywny/-a, lubisz pracę w zespole i cechuję Cię proaktywność,
  • interesujesz się marketingiem, szczególnie dotyczącym rozwiązań AI,
  • znasz narzędzia Google Analytics, Senuto, Canva, systemy CMS, takie jak WordPress,
  • jesteś dokładny/a, samodzielny/a i umiesz dobrze organizować swój czas pracy.

Co zyskasz, dołączając do nas?

  • pracę w firmie, w której możesz poczuć się jak u siebie. Budujemy zespół pozytywnych ludzi, którzy się wspierają, są otwarci i chcą się rozwijać,
  • sprawczość - Twoje działania i pomysły będą miały realny wpływ na komunikację naszych Klientów czy pracę w zespole,
  • elastyczne godziny pracy: zaczynamy pracę między godziną 8:00 a 10:00,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz do wsparcia psychoterapeutycznego,
  • wsparcie oddolnych inicjatyw - organizujemy spotkania integracyjne i świętujemy wspólne sukcesy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb,
  • cykliczne spotkania, na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z różnych obszarów digital marketingu i AI.

Pracujemy w modelu hybrydowym: dwa dni w biurze, trzy dni dowolnie.

Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi klientami, ale również między sobą. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się, wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy. Dołącz do nas i realizuj się w Whites!