Cześć, mam na imię Ula i poszukuję talentu, który stanie się częścią naszego zespołu, jako Content Specialist. Oferujemy udział w ciekawych i rozwijających projektach, wsparcie w poszerzaniu kompetencji, przestrzeń na własne pomysły i indywidualną ścieżkę rozwoju – dopasowaną do Twojego poziomu doświadczenia.
Jeśli masz za sobą doświadczenie w pracy z treściami, umiesz tworzyć i redagować teksty, rozumiesz, czym jest SEO, sprawnie korzystasz z narzędzi AI wspierających tworzenie contentu, znasz trendy w digital marketingu - porozmawiajmy!
Content Specialist
[Warszawa/ praca w modelu hybrydowym]
Czym się będziesz zajmować?
- prowadzeniem projektów,
- tworzeniem treści (m.in. artykuły blogowe, landing page, e-booki, opisy produktów, opisy kategorii, FAQ, quizy),
- przygotowywaniem ofert i analiz dla klientów,
- planowaniem contentu dla naszych klientów i zarządzaniem jego powstawaniem,
- tworzeniem strategii komunikacji i contentowych,
- współpracą z grafikami,
- kontaktem z klientem na etapie wykonawczym,
- współpracą z działem SEO i Client Service,
- monitorowaniem trendów content marketingowych,
- obsługą CMSa.
Szukamy Cię, jeśli:
- masz doświadczenie w contencie, w tym w tworzeniu strategii contentowych,
- posiadasz kompetencje z zakresu SEO,
- wykorzystujesz do pracy narzędzia oparte o AI,
- chcesz i potrafisz łączyć w pracy kompetencje content razem z GEO,
- rozumiesz potrzeby klientów i masz pomysły na to, jak content może je wspierać,
- znasz język angielski na poziomie minimum B2,
- znasz się na koordynacji projektów i wiesz, jak planować działania, by terminowo dostarczać materiały,
- jesteś komunikatywny/-a, lubisz pracę w zespole i cechuję Cię proaktywność,
- interesujesz się marketingiem, szczególnie dotyczącym rozwiązań AI,
- znasz narzędzia Google Analytics, Senuto, Canva, systemy CMS, takie jak WordPress,
- jesteś dokładny/a, samodzielny/a i umiesz dobrze organizować swój czas pracy.
Co zyskasz, dołączając do nas?
- pracę w firmie, w której możesz poczuć się jak u siebie. Budujemy zespół pozytywnych ludzi, którzy się wspierają, są otwarci i chcą się rozwijać,
- sprawczość - Twoje działania i pomysły będą miały realny wpływ na komunikację naszych Klientów czy pracę w zespole,
- elastyczne godziny pracy: zaczynamy pracę między godziną 8:00 a 10:00,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz do wsparcia psychoterapeutycznego,
- wsparcie oddolnych inicjatyw - organizujemy spotkania integracyjne i świętujemy wspólne sukcesy,
- indywidualną ścieżkę rozwoju dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb,
- cykliczne spotkania, na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z różnych obszarów digital marketingu i AI.
Pracujemy w modelu hybrydowym: dwa dni w biurze, trzy dni dowolnie.
Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi klientami, ale również między sobą. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się, wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy. Dołącz do nas i realizuj się w Whites!