Od maja br. Agnieszka Owczarek objęła stanowisko Client Service Director w agencji Whites. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju współpracy z klientami – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.
W nowej roli Agnieszka będzie odpowiadać za zespół koordynujący realizację projektów marketingowych, łącząc podejścia i doświadczenia z obu rynków. Jej celem jest ujednolicenie standardów współpracy, dzielenie się wiedzą i wdrażanie najlepszych praktyk, które przełożą się na jeszcze większą spójność i efektywność działań zespołów Whites.
- Chcemy, by nasze zespoły – niezależnie od rynku – działały według wspólnej metodologii i z takim samym zaangażowaniem. Taka struktura daje nam możliwość szybszej adaptacji do zmieniających się potrzeb klientów i lepszego wykorzystania wiedzy specjalistów z różnych obszarów – mówi Anna Tkaczyk, Partner Zarządzająca w Whites.
Agnieszka Owczarek jest częścią zespołu Whites od prawie 4 lat. Przeszła w tym czasie pełną ścieżkę rozwoju – od roli Account Managera, przez Team Leadera w dziale Client Service, aż po Business Ownera odpowiedzialnego za prowadzenie zespołu koordynującego projekty dla klientów z Polski. Wcześniej była związana z Wirtualną Polską, gdzie odpowiadała za komunikację marketingową platformy WP Pilot.
– To moment, w którym łączymy rozwój zespołu z potrzebami klientów. Chcemy, by współpraca z Whites – niezależnie od skali i rynku – była oparta na przejrzystych procesach, elastyczności i realnym wsparciu w osiąganiu celów biznesowych – mówi Agnieszka Owczarek.